Drukarnia Tom-Druk - z zwenątrzDrukarnia Tom-Druk - od frontu

TOM DRUK jest drukarnią oferującą szeroką gamę produktów wykonanych w technologii fleksograficznej. Początki firmy sięgają 1998 roku. Gdzie w opustoszałej hali fabrycznej przy ulicy Wersalskiej ruszyła produkcja etykiet samoprzylepnych. Start w biznesie poligraficznym stawiał przed właścicielem i młodą załogą drukarni nie lada wyzwanie. Konsekwencja w działaniu, postawienie na wysoką jakość produkcji, terminowość wykonywania zleceń zaowocowało uznaniem klientów, których grono stopniowo się poszerzało. Wśród odbiorców zaczęły pojawiać się firmy powszechnie uznane oraz szanowane na krajowym rynku.

Przełomowym momentem w dotychczasowej historii TOM-DRUKU była przeprowadzka do nowej hali, mieszczącej się przy ulicy Podchorążych 54 w Łodzi, a w tym momencie na ulicę Krajową 38. Nie tylko zmieniły się warunki produkcji i pracy załogi, ale w ślad za tym nastąpił gwałtowny skok w nowoczesność. Przy wsparciu z funduszy Unii Europejskiej drukarnia zakupiła supernowoczesną 6-kolorową, maszynę fleksograficzną, która pozwoliła zdywersyfikować produkcję etykiet, wzbogacając dotychczasową ofertę oraz poszerzając asortyment wytwarzanych kolorowych etykiet. Jakość tych ostatnich uprawniała do sięgania po najbardziej wymagających klientów z najróżniejszych branż przemysłowych, w tym branży chemicznej, samochodowej, spożywczej itp. Nadal najważniejszym wyznacznikiem działań TOM-DRUKU pozostawało jednak utrzymanie wysokiej jakości produktów.

Ażeby dotrzymać kroku zachodzącym na rynku poligraficznym zmianom, firma nie ustaje w wysiłkach na rzecz przeprowadzania kolejnych inwestycji. W 2010 roku, również dzięki pomocy uzyskanej z funduszów Unii Europejskiej, park maszynowy TOM-DRUKU wzbogacił się o kolejne nowoczesną maszyny fleksograficzne – tym razem 8-kolorową oraz 10-kolorową, które przeniosły produkcję zakładu na jeszcze wyższy poziom nowoczesności. Na tym jednak nie koniec inwestycji… W kolejce czekają już następne. Wszystkie te przedsięwzięcia podporządkowane są jednemu celowi, a mianowicie dostarczeniu klientom produktu, który by ich w pełni satysfakcjonował. Równanie do najlepszych stwarza podstawę i gwarancję dalszego rozwoju i przybliżenia perspektywy zbudowania firmy, która pozwalałaby wytyczony cel osiągnąć.