Etykiety samoprzylepne na rolce
Drukowane na podstawie indywidualnych projektów graficznych, zgodnie z potrzebami określonymi przez klienta. Nasze studio DTP dopasuje projekt etykiety do zadanych wymiarów (lub posiadanych wykrojników), zgodnie ze standardami stosowanymi w branży opakowań, zadba o wysoką jakość grafiki i dopasowanie kolorystyczne. Etykiety samoprzylepne mogą być dowolnie zdobione – są stosowane jako znak rozpoznawczy produktu, pozwalają na wyróżnienie towaru spośród konkurencji. Oferujemy możliwość uszlachetniania druku za pomocą różnych technik – stosowanych szczególnie w przypadku etykietowania produktów klasy premium, takich jak etykiety na alkohole.
Etykiety na roli
Najczęstszym wariantem konfekcji jest nawijanie etykiet samoprzylepnych na rolki o dowolnej średnicy i nawoju, co ułatwia dalszą, maszynową aplikację. Do dyspozycji gilzy o szerokościach standardowych 20, 25, 40, 45, 50, 76mm lub innych, zgodnie z potrzebami określonymi w zamówieniu. Na życzenie klienta, etykiety mogą zostać porozcinane i dostarczone w stosach – szczególnie popularny sposób konfekcjonowania w przypadku owijek i banderol.
Rodzaje etykiet samoprzylepnych
W wersji samoprzylepnej możemy wydrukować dowolny rodzaj etykiet: na folii, papierze i surowcach specjalnych (np. Tyvek, Polyart), przygotowane do dalszego zadruku termicznego lub termotransferowego, zabezpieczające, wielowarstwowe (tzw. “książeczki”), tabliczki znamionowe i wiele innych. Klej może być położony na całości, lub tylko na części etykiety. Mamy także możliwość wydrukowania etykiet w wersji bez kleju – są to np. etykiety kartonowe, bilety, a także przywieszki i niektóre rodzaje owijek. Nasz dział handlowy, przy współpracy z technologami, wyjaśni kwestie związane z wyborem odpowiedniego rodzaju etykiety – zachęcamy do kontaktu i składania zapytań ofertowych.
Czas realizacji etykiet
Standardowy czas realizacji zamówienia na etykiety samoprzylepne to ok. 7 dni od momentu akceptacji wzoru. Jest to jednak zależne od kilku czynników, takich jak nakład, dostępność surowca, przygotowanie graficzne wzoru (dopasowanie i zamówienie fotopolimerów, próby kolorystyczne) czy wykonanie wykrojnika pod niestandardowy wymiar. Istotną kwestią jest także sposób konfekcji – jeśli etykiety mają być rozcinane i dostarczane w stosach, realizacja będzie dłuższa niż w przypadku nawinięcia ich na rolki.