Kolorowe, ozdobne etykiety na produkty to sposób na wyróżnienie produktu wśród konkurencji. Jakość kolorów i grafiki ma niebagatelne znaczenie zarówno dla producenta, jak i klienta końcowego. Druk metodą fleksograficzną umożliwia osiągnięcie najwyżej jakości kolorów, o idealnym nasyceniu i głębii.
Kolory Pantone na etykietach
Kolory na etykietach możemy uzyskać wskutek łączenia ze sobą podstawowych barw w różnorodnych proporcjach. Odpowiedzialny jest za to model CMYK, pozwalający na uzyskanie szerokiej gamy kolorów przy produkcji. Możemy także skorzystać z palety kolorystycznej Pantone, która pozwoli na uzyskanie nietypowych, przejściowych kolorów na etykiecie.
Uszlachetnianie etykiet wielokolorowych
Kolory to nie jedyne ozdoby naszych etykiet. Do wyboru mamy także różnorodne sposoby uszlachetniania druku, w tym złocenie i srebrzenie (uzyskiwane za pomocą coldstampingu), kolory fluorescencyjne, elementy matowe i błyszczące czy też folie przezroczyste.
Wielokolorowe, ozdobne etykiety
Etykiety wielokolorowe są wykorzystywane głównie jako etykiety ozdobne, produktowe, stanowią znak rozpoznawczy produktu. Często ozdabiane są wielokolorową grafiką – zdjęciem lub projektem rysunkowym. Firmy chcą jak najlepszego odwzorowania kolorystycznego swoich projektów – są naszym klientom proponujemy zamówienie tzw. proofa, czyli wydruku z rzeczywistym odwzorowaniem kolorów przed rozpoczęciem produkcji. Pozwala to zaakceptować projekt przed drukiem i uniknąć kosztów związanych ze zmianą kolorów i produkcji.