Etykiety przeźroczyste, transparentne, “no-label look”
Etykieta przeźroczysta, z efektem nadruku na opakowaniu (“no-label look”)
Drukowane na surowcach typu folia clear, pozwalają na osiągnięcie efektu bezpośredniego zadruku na opakowaniu (“no-label look”), stanowią estetyczne wykończenie opakowań w branży kosmetycznej. Transparentne etykiety na kosmetyki nadają opakowaniu ekskluzywny wygląd, klasyfikując go jako produkt premium.
Etykiety typu peel-off z instrukcjami i tłumaczeniami w środku
Dla umieszczenia większej ilości informacji na etykiecie, proponujemy specjalistyczne rozwiązania: etykiety wielowarstwowe typu peel-off, peel and read i sandwich. Oznaczenia te, mieszczą niezbędne informacje na kolejnych, odlepianych od siebie warstawach etykiety, co pozwala na umieszczenie dużej ilości informacji na stosunkowo niewielkiej powierzchni zadruku. Inną, chętnie wybieraną metodą jest zadruk od strony kleju – pozwalający na umieszczenie instrukcji lub tłumaczeń na wewnętrznej stronie etykiety.
Kolorowa, efektowna etykieta na butelkę z kosmetykami
Ozdobne, wielokolorowe etykiety na kosmetyki
Produkty kosmetyczne kojarzone są przede wszystkim z troską o dobry wygląd. Etykiety powinny być zatem podobnie dopracowane pod kątem estetyki, a także wyróżniać się na tle konkurencji – efekt ten można osiągnąć wykorzystując zadruk w pełnym kolorze, korzystając ze palety barw Pantone. Takie opakowanie przyciągnie wzrok i wyróżni produkt pośród konkurencji. Etykiety o dowolnych kształtach – kwadratowe, specjalne, przód-tył, a także owijki, dopasowane do pojemników i buteleczek z kosmetykami.